İSTEMEYİ BİL ! Hasan "sonsuz"Çeliktaş

Enfes nefis bir kitap okudum !!!!!
Herkes okumalı !!!!! Daha doğrusu spiritüel konularal ilgilenen herkes okumalı derim.

İSTEMEYİ BİL Hasan "Sonsuz " Çeliktaş

İnce ama dopdolu tarafsız sıkmayan akıcı eğitici aydınlatıcı bence MÜKEMMELLLL

Bu kitabı okurken kendimden bir kez daha emin oldum.Kattettiğim yolun doğru olduğunu birkez daha anladım.
Spiritüel denilen bu yola 1999 yılında girdim , daha öncede yazdığım gibi YAŞAM BU KADAR ZOR OLMAMALI, YAZAR BANA BUNU YAZARKEN NE DEMEK İSTEDİ ACABA ??? sorgulamalarını yaparken kendimi bu yolda buldum.O kadar derin ve uzun bir yolculuk ki , o kadar çok enteresan tesadüfler veya kılavuzlar karşıma çıktı ki MUCİZELER SERİSİ gibi.Tamamen iç sesim ve bu arayşımdaki samimi isteğimden dolayı bana hep yardımcı olan kişiler , kurumlar, kitaplar , eğitimler karşıma kendi kendine geldi.Ve bu kitapta bahsi geçen her konu ile hep belli bir süre yoğun olarak ilgilenmişim ve emek vermişim. 

Bana bu süreçte yol arkadaşlığı yapan herkese SONSUZ TEŞEKKÜRÜM var.Sanada "SONSUZ"

Şimdi çevremde görüyorum insanlarda bu arayışa girme çabasında ama hemencecik çözümlüyor anlıyor ve hatta eleştiri bile yapabilecek kadar kendilerini BİLMİŞ ANLAMIŞ hissediyorlar.

Bazen soruyorum kendime ben tam 14 yıldır emek veriyorum ve belkide ömrümün sonuna kadarda vereceğim ama ben onlar kadar OLDUM hissine gelemiyorum.Ya ben ağır ve oldukça APTALIM ya da başka bir durum söz konusu ??????????????Bunuda zaman içinde anlarım :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ