Meleklerle Yaşamak Bekii İkala Erikli



Meleklerle Yaşamak Eğitimi

30 kasım 1 aralık tarihlerinde meleklerle yaşamak ekibinin düzenlediği seminere katıldım. Çok bambaşka bir tecrübe idi benim için , ve bu süreçte beni merakla bekleyen dostum ve kuzencime yazdığım maili aşağıya ekledim , çünkü duygular ve bilgiler sıcacık taze iken onlarla bu yazdıklarımı paylaşmıştım …..BENCEE ÇOK GÜZEL ANLATMIŞIM YAŞADIKLARIMI :) :)


02/12/2013 Sevgili Kuzencim  ve Sevgili Dostum ,
İkiniz bu haftasonu aldığım eğitimi merakla bekliyordunuz , inanın bende çoook heyecanlı ve endişe ile bekledim ve ŞAHANEEEEE oldu ....
Herşey çok taze iken ve işyerinden uzun uzun anlatamadığım için ikinizede yazayım dedim , sonra zaten uzun uzun konuşup sizde eğer isterseniz çalışmalar yapabiliriz.Evdendede rahatlıkla konuşabiliriz çünkü sayın kocamda en az sizin kadar merakla bekledi her akşamı ve uzun uzun anlatıp dinledi beniiiii bu da ayrıca çook KEYİFLİ idi.Onuda çok seviyorum :)
Bir MELEK KOÇU olduğuma hala inanamıyorum gerçekten içim içime sığmıyor heyecan veriyor bu kavram bana neden bilemiyorum ama hislerim budur .....Belli bir düzeni olmadan aklıma gelen sırada yazıyorum.

1-/ İlk gün çok enteresan birşey oldu .Anne tarafımdan vefat eden bir kişi aurama yapışmış ve arafta kalmış benimle birlikte yaşıyormuş.Sakın ürkmeyin ben ürkmedim .Anlatırken ürkütücü gibi gözüküyor ama değil.Ben birşeyler hissediyordum , hatta uzun zamandır böyle birşey olabileceğinden şüphe ediyordum.Bunun düşük ve kürtaj bebelerden kaynaklandığını kabul etmek istiyordum.Sonuçta ortaya çıkması ve onunda ışığa kavuşturulması biraz uzun ve enteresan oldu ama iyi birşey oldu en azından onun adına , bana olan olumlu etkilerini sanırım zaman içinde daha iyi anlayacağım , şu anda farklı ve yüksek frekanlı bir enerji titreşimi ile dolu olduğum için aradaki farkı net yorumlamam şimdilik zor.Bu tip araftaki ruhlar , auramız yırtıldığında , çok düşük frekansa indiğimizde , ve biz onları serbest bırakmaz isek bizimle yaşamaya devam edermişler , şimdilik bu kadar biliyorum , ama meleklerin gücü kitabında bunu uzun uzun anlatmış tekrar okuyacağım.En azından artık nasıl korunabileceğimi ve onları nasıl ışığa gönderebileceğimi biliyorum :)

2-/ Aslında 1999 yılından beri kat ettiğim kendimi bulma yolculuğumun bir özeti verildi bana , bilmediğim veya ilk defa karşılaştığım bilgiler değildi , bir kısmını reikiden öğrenmiştim , bir kısmını aile dizimlemelerinde öğrenmiştim , bir kısmını feng-shui den öğrenmiştim , bir kısmını kuantumdan , bir kısmını meditasyon yoga dan , bir kısmını taşlardan  , bir kısmını akupunktur ve biorezonanstan öğrenmiştim kısacası hepsinin ortak ana bilgisi idi bana bu iki gün boyunca anlatılan :) 

3-/ Hiçbirşeyin tesadüf olmadığı ve herşey doğru zamanda tezahür ettiğini hepimiz kabul ediyoruz herhalde di mi dostlar :) , dolayısı ile bu eğitimi alıp ne olduğumu ve yaşam amacımın ne olduğunu bulabilmem için bu kadar uzun yolculuk gerekiyormuş veya bu derside almam gerekiyormuş.Yapılan ufak bir test ile yeryüzü meleklerinden BİLGE MELEK olduğum ortaya çıktı.O odadaki herkes bir yeryüzü meleği imiş yani bana özel değil.Bu da o kadar güzel ve iyi geldi ki bana sizlere anlatamam , şimdiye kadar kendime ait bazı özelliklerden dolayı toplumsal baskı görüyordum en çok ta kendi zihnim bana eziyet ediyordu , ama iç sesim de hep kendini savunur ne olur beni böyle kabul et ben buyum der BİLGE BİLGE ya da eski tabirimle UKALA UKALA konuşurdu.........Şimdi size BİLGE MELEK ÖZELLİKLERİNİ sayıyorum belki sizde bana hak vereceksiniz ama ben bununla yüzleşmek ile öyle mutlu oldum ki anlatılası değil !!!!!!


Bilge melek , topluluk içinde rahat değildir, sönük çekinik kalmayı hep tercih eder , onun tercihi teke tek ilişkilerdir.O çekinik insan içindekini ancak yalnız ve rahatken ortaya çıkarır.Bir ömür boyu bununla mücadele ettim kendimle , ilk girdiğim toplulukta, herşeyi geç uzun yıllardır birlikte olduğum insan topluluklarında bile konuşan , lider olan , neşe ve ışık saçan olamam.Neye oranla birebir diyalog kurduğum hallere oranla , ve bu konuda hep annemin yaftalaması ile PISIRIK insan olmayı kabul etmiş zihnimle kendimi ezmeye devam etmiş , ama içimdeki sesi aşıp bir arpa boyu yolu bunca yıl alamamışımdır.OHHH be dostlar ben buyum , siz ikinizde benim hem topluluk içinde hem de bireysel olarak yakınen tanıyorsunuz .......

Bilge melek , geçmiş kadim bilgilere sahiptir , çünkü birçok kez gidip gelmiş bir ruhtur ve birçoğunu hatırlar ....... ( Ne yazık ki bilemiyorum ama yıllarca okuduğum kitaplardan veya seyrettiğim filmlerden kaynaklandığını düşündüğüm , MISIR , ROMA ve ATLANTİS dönemleri bana hep sıcak gelmiş roma dönemlerinden hep kaçmış uzak durmuş bir insanım , bu konu benim için taze ve şimdilik uzak olmayı tercih ettiğim bir konu , sonra çook merak ederseniz bunuda karşılıklı paylaşabilirim.

Bilge melek , sürekli izin ister ve karşısındaki o kadar önemlidir ki , en önce onun müsadesine ihtiyaç duyduğu gibi öncelikle onun hayrına olup olmadığını sorguladıktan sonra kendi gelir dediler.Ben yıllarca kendimde bununla mücadele ettim , vee yine heep annemi suçladım , zavallı anacım herşeyden o sorumlu suçlu J , bana bunu hep o öğretti zanettim , ve yine toplumsal baskı ve zihin baskısı ile bak sen onun için bunu düşündün ve böyle yaptın ama o senin için şöyle şöyle yaptı seni umursamadı bile dendikçe , içim acırdı , anlatamazdım ki o onun tercihi ben böyle olmaktan mutluyum karşılık beklemiyorum ki , ben önce karşıyı düşünüp sorgulamaktan memnunum onunda önce beni düşünmesini beklemeden ve bu konudaki benim yüce öğretmenim sayın kocam oldu , onu yine çook seviyorum.Şimdi ne yapmaya çalışıyorum biliyormusunuz , önce yine karşı taraf ama BANA RAĞMEN değil , yani kendimden vazgeçiş ile değil .....

Bilge melek , zaafları ve bağımlılıkları olan bir melek ve kilo almaya , özellikle tatlı bağımlılığı önemli bir gösterge , acaba bundan mıdır hep yemekten önce tatlı yemek istemem , sigara ve yemeğe bağımlı olmam.Biliyorsunuz sigarayı bıraktım ama hala rüyalarımda içiyorum J 

4-/ Yaşam amacım konusu da çok enteresan geldi , bakalım bakalım neler olacak gelen günlerde , ŞİFA cı çıktım, özellikle çocuk ve gençler ile ilgili , şu anda dünyamızda, gençler ve çocuklar onları anlayabilecek ve güvende hissetmelerini sağlayacak benim gibilerine ihtiyaç duyuyormuş.Onları bu dünyaya hazırlamam gerektiği gibi dünyayıda bu çocuk ve gençlere hazırlamam gerekiyormuş.Özellikle ve ısrarla bir danışmanlık hizmetine başlamam gerektiği söyleniyor.Çok değişik değil mi aklımın köşesinde olmayan bir konu ve bu konuda bir eğitimim bile yok , kime nasıl bir danışmanlık yapabilirim ki , ben ne biliyorum ki ????????????
Ama sanki derin bir ısrar var , sen aracı ol biz sana yardımcı olacaz JJ Sizinde aklınızın bir köşesinde olsun bakalım birgün gelip böyle birşey yaşanır mı gerçekten bilmiyorum.Beni hiç tanımayan , benim yüzüme bakmadan yaşam amacımı bir a4 e yazmış ,( bana özel değil o eğitimdeki herkes için böyle kağıtlar hazırlanmıştı ) sanki beni ikna etmeye çabalıyor , benim böyle bir eğitimim yok dersem diye sanki sen zaten bireysel olarak insanlarla konuşarak onların hayatlarına dokunuyorsun ve insanlar seninle olmak ve konuşmak için farketmeden çabalıyor , ne anlatacam diye sorarsam diye sanki cevap vermiş , elinde melek kartları var en önce onların rehberliği ile başlayabilirsin ama sen zaten belli bir rehberlik alarak konuşuyorsun ( buda çok entersan oldu , çünkü bundan da şüpheleniyordum dostlar bazen öyle şeyler söylüyordum ki daha önce hiç düşünmemişim hiç bilmemişim ama ağzımdan dökülüveriyordu Allah Allah deyip üstünde durmadan kendimde geçiştiriyordum hatta bazen uydurup konuştuğumu kendime empoze etmeye gayret ediyordum ama dostlar ne güzel ki ben rehberlik alıyormuşum ) Özellikle dostum DENİZ seninle paylaşımlarda bulunurken bunu sıkça yaşarım J 
Oysa ben, kendime ait bir atölyemin olacağı , bu şehirden uzak bir yerde eşim ve ben daha sağlıklı ve huzurlu bir yaşam kurmayı planlıyordum bu da nereden çıktı derken okuduğum satır genç ve çocukların yeteneklerini bulmaya ve ortaya çıkarmaya yardımcı olmakla başlayabilirsin yazısı geldi DOSTLAR HAYIRLISI OLSUN.......... 

Çocuk konusu çok enteresan , yıllarca iki uç noktayı bu bedende bu zihinde bir arada taşıdım , ya çocuğum olmaz ise korkusu ile  annem gibi bir anne olacaksam bana anne olmayı nasip etme yarabbi duaları ile içimde zor susturduğum allahım bana evlatlarımı verde ŞU DÜNYAYA NASIL ANNE OLUNDUĞUNU NASIL ANNE EVLAT OLUNUP MUTLU OLUNDUĞUNU İSPATLAYAYIM insanlara bunu öğreteyim ( yaşam amacımı anlatan kağıtta aynen böyle yazıyordu tüyler ürpertici bir durum ) duaları ile bir ömür geçirdim ...İSTER MİSİN MENAPOZDA HAMİLE KALIP ÇOCUK DOĞURAYIM J J  
Aklıma geldikçe devam ederim. 
Ama benden kartlar yardımı ile faydalanın ki bende gelişeyim , bu akış kullandıkça kolaylaşırmış J 
Hepimize ışık ve hayırlısı olsun  
Sizi seviyorum 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ